ליטיגציה מסחרית ואזרחית| ייצוג בערכאות משפטיות

כשהחיים שלכם על כף המאזניים, מה שיעשה את ההבדל זהו 'שואו' טוב! בנוסף למקצועיות המשפטית, לעידן אטיאס עורך דין, ניסיון עתיר שנים בליטיגציה (התדיינות), נוכחות כריזמטית יוצאת דופן וכושר שכנוע שקשה לעמוד בפניו.

עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית מנצח בתל אביב

מהי ליטיגציה ומיהו הליטיגטור?

ליטיגציה (התדיינות) הוא השם המקובל למקצוע הטיעון בבתי המשפט השונים. ליטיגטור הוא עורך דין אשר מייצג בעלי דין בהליכים שונים ובערכאות שיפוטיות שונות.

מה ההבדל בין ליטיגציה מסחרית וליטיגציה אזרחית?

תחום הליטיגציה הוא תחום ענק שמתפרס על תחומי המשפט השונים. למעשה ליטיגציה יכולה להיות בכל תחום משפט, כאשר ישנו סכסכוך משפטי באותו נושא המגיע לפתחו של בית המשפט לצורך הכרעה.

החלוקה בין סוגי הליטיגציה, משמשת לרוב כדי להבדיל את תחומי העיסוק של עורך הדין המייצג. כך בעוד שליטיגציה אזרחית כוללת לרוב סכסוכים משפטיים פרטיים ואזרחיים, ליטיגציה מסחרית עוסקת לרוב בסכסוכים מסחריים מורכבים. לסיכום, ליטיגציה יכולה להיות בתחומים נוספים כמו בתחום הפלילי (ליטיגציה פלילית), בתחום המשפחה, בתחום המקרקעין והנדל״ן, בתחום המשפט המנהלי ועוד.

מה היתרון הבולט בעורך דין שמשמש כליטיגטור ועוסק בליטיגציה על פני עורך דין אחרים?

במילים פשוטות – עורך דין שעוסק באופן שוטף בליטיגציה מתנסה גם ״על רטוב״ ולא רק ״על יבש״. כלומר, להבדיל עורך דין שרק עוסק בתאוריה בלבד של אותו תחום משפט – עורך דין שעוסק בליטיגציה מייצג לקוחות בסכסוכים משפטיים בבתי המשפט ונחשף לפרשנויות של השופטים ולפסיקות שהם קובעים. רוצה לומר, הליטיגטור לא רק עוסק בדין המהותי של אותו תחום עיסוק, אלא ממש נוכח כאשר התאוריה של הדין המהותי עוברת ביקורת שיפוטית.

איזה צד מנצח בדרך כלל בבית המשפט? רמז – זה ממש לא תמיד הצד ׳הצודק׳

תחום הליטיגציה בכלל ותחום הליטיגציה המסחרית והאזרחית בפרט, הם תחומים מורכבים שנפרשים על חוקים רבים. עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית נדרש להתמקצע בנושאים משפט רבים – שכן ברוב המוחלט של המקרים ההליך משפטי שנדון בפני בית המשפט כולל כמה וכמה תחומי משפט במסגרת התביעה. ולכן, עורך דין ליטיגציה נדרש להכיר, להתמקצע ולצבור ניסיון לא רק בדין המהותי (התאוריה) של התחום המשפטי, אלא גם את הדין הפרוצדורלי (סדרי הדין וכו׳).

אנשים רבים טועים לחשוב שרק זה ״שצודק״ מנצח בבתי המשפט, אבל זו טעות קריטית ונפוצה. מעבר לעובדה שהמונח ׳צדק׳ הוא סובייקטיבי וכל צד בהליך ואפילו השופט/ת שדנים בתיק יכולים לתת לו פרשנות שונה.

בנוסף, בתחום המשפט האזרחי למשל, נטל השכנוע מוטל באופן עקרוני על התובע. הוא זה שנושא על גבו את החובה להוכיח את הטענות שהעלה בפני בית המשפט ברמה של הטיית מאזן ההסתברויות. רוצה לומר, על התובע להוכיח לבית המשפט שהגרסה שלו לאירועים שהתרחשו (עובדות המקרה) סבירה יותר מגרסת הנתבע. ועליו להוכיח את זה באמצעות הבאה והגשת ראיות מספיקות.

בגלל מורכבות הנושא, נהוג להשתמש בדימוי משפה מתמטית באמצעות אחוזים. בהתאם לשיטת האחוזים, נהוג להסביר זאת כך שעל התובע לשכנע את בית המשפט שבחלוקת האחוזים בין סבירות הגרסאות של הצדדים, הסבירות של גרסתו כתובע צריכה להיות גבוהה יותר מזו של הנתבע, כלומר הגרסה של התובע צריך לעמוד על לפחות 51% לעומת הגרסה של הנתבע.

״הצדדים שמנצחים לבסוף בסכסוכים שלהם שמגיעים לבתי המשפט, הם לאו דווקא אלו ׳שצודקים׳ – אלא ׳החכמים׳ שמשתמשים ביעילות ובתחכום בכלים שיש להם בהליך. הליך משפטי הוא דינמי. מתרחש משהו וצריך להיות מוכנים ולתת לכך מענה בהתאם״
עו״ד עידן אטיאס

לחצו כאן לצפות בתוצאות מנצחות של עידן אטיאס, עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל אביב

וזאת בדיוק הסיבה שעורך דין ליטיגציה שיש לו ניסיון בניהול תביעות וסכסוכים משפטיים בבתי המשפט השונים לעולם לא ״ימכור״ לכם סיפורים על וודאות ותמיד יהיה זהיר שלא להיות נחרץ. שהרי הוא יודע היטב שבכל הקשור לבית המשפט ״אתה יודע איך אתה נכנס, אבל אתה לא יודע איך אתה יוצא״

למה לקוחות רבים בוחרים בעידן אטיאס, עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית מנצח בתל אביב?

משרדנו בעל ניסיון רב בתחום הליטיגציה בכלל ובליטיגציה מסחרית ואזרחית בפרט. אנו מאמנים שמדובר בתורה שלמה ובאומנות של ממש. כזו הדורשת שימוש באסטרטגיה וטקטיקות משפטיות, תחכום, ניסיון, ידע רב, כריזמה, יצירתיות וקור רוח.

משרדנו מלווה ומייצג בכל הערכאות השיפוטיות ובעל ניסיון רב בתחומי הליטיגציה העיקריים: ליטיגציה מסחרית, ליטיגציה אזרחית. ובנוסף, גם בתחומים נוספים כמו: צווארון לבן, משפחה ובכלל זאת בתיקי ליטיגציה בתחומים מורכבים כגון דיני חברות ותביעות נגזרות, משפט מנהלי, נדל”ן, חוזים ועוד.

אנשים מוכנים לעשות הרבה כדי למנוע סכסוכים, מריבות וחילוקי דעות. אך לא תמיד הסיטואציות הללו בלתי נמנעות.

לא פעם אנו ניצבים מול סכסוך וצריכים להתמודד במצבים כמו תביעות, הפרות חוזים וכדומה. אל תסתפקו בסתם עוד עורך דין תביעות שיכין לכם כתב תביעה או כתב הגנה ללא חשיבה צופה פני עתיד, ללא אסטרטגיה וטקטיקות משפטיות מתוחכמות. אתם צריכים משהו ׳שחי ונושם׳ הליכים משפטיים ובתחום הליטיגציה מסחרית ואזרחית.

במצבים שכאלו חשוב שתדעו – עורך דין מסחרי בעל ניסיון בליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל אביב, שילווה ויוביל אתכם במבוך הסבוך הזה בביטחון ובמהירות, ויעשה כל שניתן כדי לדאוג לזכויות שלכם במלואן. אז אם אתם מחפשים עורך דין ליטיגציה בתל אביב הגעתם למקום הנכון. עידן אטיאס, עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל הוא הבחירה שתעשה את כל ההבדל עבורכם לעבר הניצחון בסכסוך המשפטי שמטריד אתכם.

עורך דין מסחרי מומחה בליטיגציה

לחצו כאן לצפות בהמלצות של לקוחות מנצחים שלנו

עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית מנצח בתל אביב

עידן אטיאס ושות’ – עורכי דין מציע מענה בתחום הליטיגציה המסחרית, ומספק ייצוג בבית משפט במצבים של סכסוכים, תביעות ועוד.

  • סכסוכים אזרחיים / עסקיים – במצבים של סכסוך עסקי או אזרחי חשוב כי תהיו בטוחים שעורך דין מומחה מלווה אתכם ומייצג אתכם היטב בבית המשפט. בין אם מדובר על תביעות כספיות ובין אם מדובר על סכסוכים אחרים – משרדנו כאן למען הזכויות שלכם. מסרו לכם כתב תביעה? אתם זקוקים לערוך ולהגיש כתב הגנה? אל תחזרו על טעויות של אחרים והתקשרו עכשיו.
  • סכסוכי שותפים – מתמודדים עם סכסוך מול השותף? בין אם מדובר על סכסוך בין שותפים עסקיים ובין אם מדובר על סכסוך משפחתי, אצלנו תקבלו מענה וייצוג מקצועיים להגנה מקסימלית.
  • תביעות לפיצויים – במקרים שבהם בוצעה הפרת מצגים חוזיים הצעד הנכון יהיה להגיש תביעות לפיצויים. את התביעות הללו נוכל להגיש כנדרש ובאופן יעיל ותועלתי על מנת לדאוג לזכויות שמגיעות לכם על פי חוק, על הצד הטוב ביותר.
  • מאבקי שליטה – במאבקים שמתרחשים בתוך חברה בנושאי שליטה חשוב להכניס לתמונה עורך דין מומחה. לניהול נכון של המאבק ולשיפור התוצאות.
  • סכסוכי חוזים – במצב בו נתקלים בסכסוך בתחום החוזים. לדוגמה הפרת חוזה, תביעות לאכיפת חוזים וכדומה, אנו כאן כדי למנוע נזקים ולהגן על הזכויות בייצוג מקצועי ותועלתי.
  • בעלי תחנות דלק – בעלי תחנות דלק שמתמודדות מול חברות הדלק יוכלו גם הם לקבל אצלנו מענה וייצוג תועלתי.
  • דיני חברות – במקרים של סכסוך בתחום של דיני חברות אנו כאן למענכם במסירות ובנחישות.
  • תביעות קיפוח – מעוניינים להגיש תביעות בגין קיפוח? צריכים להגן על הזכויות של עצמכם? הגשת התביעה במקצועיות ובליווי עו”ד יובילו אתכם לתוצאות מקסימליות.
  • עסקים משפחתיים – בעסקים משפחתיים עלולים להתרחש סכסוכים כואבים במיוחד. זאת לנוכח הקשרים הכפולים ומערכות היחסים שמתפרסים על פני יותר מתחום אחד. במצב כזה רק עורך דין מומחה שמסוגל לנווט את התיק בתבונה יוכל לדאוג לעסק ולזכויות שלכם.
  • סכסוכי ירושה ועזבונות – כאשר בן משפחה נפטר העיזבון שלו הופך לא פעם להיות עילה למחלוקת. במצב של סכסוך בגין ירושה או עיזבון ייצוג של עורך דין מומחה יוכל להיות הצעד היעיל ביותר.
  • דיני אינטרנט והוצאת לשון הרע – לשון הרע עלולה להזיק משמעותית ולהיות עבירה חוקית חמורה. בעזרתנו תוכלו לבדוק את העבירה ולקבל החלטות לגבי הדרך שלכם להתמודד עם הדברים ועם הנזקים שלהם.
  • סכסוכי מסחריים – סכסוכים מסחריים עשויים להתרחש בתוך חברה ובין בעלי עסקים. בין היתר מדובר על זכויות לגבי סודות מסחריים, הסכמי סודיות, סימני מסחר וכן זכויות אחרות שקשורות לתחום הקניין הרוחני ולזכויות יוצרים.
  

לסיכום…

בכל התחומים הללו ובתחומים נוספים כמו:

  • סכסוכי נדל”ן
  • סכסוכים בין יורשים
  • סכסוכים עסקיים
  • עו״ד תביעות
  • תביעה נגזרת, בקשה לתביעה נגזרת
  • הגשת כתב תביעה וכתב הגנה
  • ייעוץ משפטי לפני או אחרי תביעה – כדי להבין איפה אתם עומדים ומה מצבכם בתיק


נעניק לכם מענה מקסימלי וייצוג מיטבי לכל אורך הדרך!

הנה כמה דוגמאות לתיקים מורכבים שטיפלנו בהם בתחום הליטיגציה המסחרית ואזרחית:

01

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט
מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל אביב

02

מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו

מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב
מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב

03

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​
ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​

04

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב
בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב

05

הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪

עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪ ​
לא משנה איזה שירות תיקחו. הפתרון יהיה יצירתי!
עו"ד-עידן-אטיאס
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין

משרד עורכי הדין עידן אטיאס ושות׳ בעיקר בתחום הליטיגציה (ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות), בתחום המשפט המסחרי והעסקי בדגש על דיני חברות ודיני חוזים ובנוסף בתחום עבירות צווארון לבן. בין היתר המשרד מעניק ליווי משפטי וייעוץ לתאגידים, עסקים גדולים וקטנים, יזמים ואנשי עסקים שונים.

עידן אטיאס ושות'- עורכי דין הינו משרד בוטיק העוסק בתחומי הליטיגציה, משפט מסחרי -אזרחי, צווארון לבן וליווי עסקי.

פנו לעו"ד עידן אטיאס לשיחת ייעוץ
עסקים וחברות?
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין, משרד לכל צרכי העסק בפן המשפטי, אנו מקפידים על השירות הטוב ביותר!
לוגו עידן אטיאס ושות' עורכי דין