עורך דין חברות הייטק -ייעוץ משפטי לחברות הייטק

אין מי שלא חולם על הצלחה גדולה שתיתן לו יציבות כלכלית, יש כאלה שמקבלים משרה יוקרתית, יש כאלה שמשקיעים בנדל"ן ויש כאלה שיפעלו על מנת לקדם סטארט-אפ ולפתוח חברת הייטק שתביא להם את המיליון. הצלחה גדולה בתחום ההייטק נראית מושכת ובהחלט יכולה לסדר אתכם כלכלית, אך חשוב לזכור שיציאה לדרך שכזו היא מסע ארוך שיכול להסתיים בהצלחה גדולה או בנפילה. כדי למנוע שברון לב, עוד טרם הקמת החברה, השתמשו בייעוץ עורכי דין מנוסים בתחום הייטק.

עו״ד הייטק עידן אטיאס | למה חברת הזנק (הייטק) צריכה עורך דין?

עורך דין היי טק מומלץ
עורך דין לנושאי הייטק עידן אטיאס

הצלחה או נפילה – זה לא סוד שמדי שנה נפתחים בישראל עשרות סטארט אפים החותרים למצוא פתרונות לבעיות ולשנות את העולם, ישראל היא אחת מהמדינות שהצליחו להצמיח חברות מובילות בתחומן, אך ככל שההצלחה עולה וככל שיותר אנשים חולמים על הקמת סטארט אפ, ככה הסיכוי לנפילה עולה. מדי שנה אנו עדים למיזמים שכשלו והביאו לנזקים כלכליים.

כדי להגשים את החלום באמת, כדאי לבצע צעדים שיבטיחו התחלה טובה ומוצלחת. אחד מהדברים החשובים שיעזרו לשמור על החברה לאורך ובתחילת הדרך הוא שימוש בשירותי עורך דין בעל ניסיון בליווי חברות הייטק, לעורך דין כח גדול בלהוביל את החברה להצלחה גדולה, או חלילה לנפילה, לשם כך נדרש ניסיון רציני בתחום.

תרחישים צפויים – לאורך הדרך חברת הייטק עלולה לעמוד במבחנים רבים כמו לקוחות שמנסים להעתיק רעיונות, עובדים שמקבלים הצעות עבודה מפתות מחברות מתחרות או רוצים לפתוח סטארט-אפ משל עצמם, תביעה לזכויות יוצרים ועוד מגוון צרות שיכולות להרוס עבודה של שנים.

אלו חלק מהסיבות שבגללן חברות הייטק צריכות עורך דין מסחרי חריף ומיומן שידע להכין את הקרקע לתרחישים שכאלה, בנוסף עורך דין שידע לעמוד במו”מ מול גורמים ולהציע פתרונות משפטיים למצבים מפתיעים.
הניסיון הרב שצוברים עורכי דין המטפלים בחברות הייטק משמש אותם לבניית מנגנונים חוזיים מתוחכמים, בכדי שכל האינטרסים של החברה יקבלו את מירב ההגנות המשפטיות. ההגנות הללו מאפשרות לחברה להתנהל ולפעול על קרקע בטוחה ויציבה ולהימנע מטעויות גורליות.

עורך דין לחברות הזנק (סטארט אפ)

מה הם תחומי האחריות של עורך דין הייטק?

שלב ההקמה

טיפול של עורך דין הייטק יתחיל כבר בשלבי הרישום והקמה של החברה. הוא יטפל בתכנון מבנה ההון שלהן, כמו מספר המניות המונפקות, הוא ידאג לפיצול מניות רגילות ומניות בכורה, הוא ידאג לעריכת הסכם מייסדים עבוד היזמים, תפקידו של ההסכם הוא להסדיר את הזכויות ואת החובות של היזמים ולהתייחס למגוון התרחישים, בנוסף כדאי להתייעץ עם עורך דין כיצד לקבוע את מדיניות החברה לפני היציאה לדרך.

ייעוץ משפטי מסחרי

לכל חברת הייטק השאיפה הגדולה והנכספת תהיה להגיע לאקזיט בו יהיה הסכמי מיזוגים ורכישות. מכורח זה תמיד יהיו עסקאות מסחריות כרוחות בכל הפעילות העסקית, ישנם תחומים רבים במשפט המסחרי בהם סביר להניח ניתקל כמו:

  • דינים הקשורים לתחום המחקר ופיתוח
  • סחר באינטרנט
  • רגולציות סחר
  • קרנות השקעה והנפקות ציבוריות
  • דיני עבודה
  • תכנית תגמולים ואופציות ועוד

בכדי לשמור על עצמנו חשוב להישמר ולהבטיח עו”ד לחברות הייטק שיהווה גורם יעוץ מנוסה בתחום המיזוגים והרכישות.

עורך דין מסחרי עידן אטיאס, עורך דין מסחרי בתל אביב. עורך דין מסחרי מומלץ בתל אביב. ייצוג משפטי לחברות ואנשי עסקים
עידן אטיאס ושות’ עורכי דין
חייגו עכשיו לקביעת ייעוץ

התיק שלכם קשה לפיצוח?​

מלאו את הפרטים לתיאום פגישת ייעוץ אסטרטגית!​

[leadercf7 campid=”8493″]
[leadercf7 campid=”8493″]

ייעוץ משפטי בדיני אינטרנט וטכנולוגיות דיגיטליות

היכולות החדשניות שניתן היום להפיק באמצעות טכנולוגיות הן נפלאות וטובות, אך מביאות איתן גם סוגיות אתיות, משפטיות וחוקיות הקשורות בעיקר בתחום הגנת הפרטיות וזכויות יוצרים.
חברת הייטק חייבת לוודא שהיא צועדת בשבילים בטוחים והפיתוחים הטכנולוגיים שלה לא פוגעים בזכויות בסיסיות, גם בתחום זה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בתחומים כמו הסכמי העברות טכנולוגיה, פיתוחי קוד פתוח, נגישות ברשת, הסכמים בינלאומיים לשימוש בטכנולוגיות ועוד. חבל להסתבך עם תביעה שתוריד את העבודה הרבה לטמיון.

עריכת חוזים והסדרת הפעילות של הסטארט-אפ והחברות – לתחום זה נכנס עריכת הסכם מייסדים – חוזה עליו חותמים יזמים ושותפים שמחליטים לחבור יחד למסגרת עסקית משותפת, החוזה נועד על מנת למנוע מחלוקות עתידיות ויש לו תוקף משפטי, הוא נועד למנוע מחלוקות עתידיות גם בשלבים מתקדמים ומורכבים יותר בחיי החברה.

בנוסף, ליווי בהקמת החברה ושמירה על הקניין הרוחני שהוא נכס צאן ברזל עבור חברת היי-טק, על כן עורך דין המתמחה בליווי חברות הייטק ידע לבנות את ההגנות המתאימות לכל חברה בהתאם לאינטראקציות שלה עם לקוחות ושותפים.

ליווי וייצוג בכל מה שקשור באינטרנט

כל הקשור לרשתות מעמיד את חברות ההייטק באתגרים מרובים כמו – זכויות יוצרים, מדיניות פרטיות, הסרת פרסומים שליליים, רישום מאגרי מידע ועוד, כאשר יעמוד לצידכם עורך דין מומחה לענייני הייטק, הוא ידאג שכל צעד שלכם מוגן מקנסות ותביעות, בהתאם לחוקים.

למה ואיך לבחור עורך דין מקצועי?

נסיון – עורך דין לענייני סטארט-אפ חייב להיות בעל ניסיון בליווי חברות מתחום ההייטק, ישנם מספר גורמים חשובים שבהם הוא חייב להבין – חובה עליו להכיר את החוק על כל צדדיו, להיות מומחה ולהבין בכל מה שקשור ב:

  • דיני חברות
  • בעל ניסיון במשפט אזרחי ומסחרי
  • אינטרנט ולתקשורת
  • קניין רוחני
  • רישוי טכנולוגיות
  • ליווי חברת הזנק
  • יזמות
  • הגנת פרטיות
  • לשון הרע ועוד…

 

לא כל עורך דין יחזיק בכל ההתמחויות הללו וכולן חשובות על מנת לתמוך בכל תהליך ליווי הסטארט-אפ, חשוב לא להתפשר ולבחור עורך דין לחברות הייטק שהיה עמוק בתחום ומכיר אותו על לעומק.

דוגמא לתרחיש אפשרי – עובד בכיר של חברה ידועה התפטר מתפקידו, כעבור מספר חודשים החל לעבוד בחברה אחרת העוסקת באותו התחום.

החברה הראשונה דרשה מהעובד לממש את סעיף הסודיות ודרשה להוציא נגדו צו מניעה, למרבה הפלא בית המשפט קבע כי “הידע והניסיון שרכש עובד בעבודתו הופכים לחלק מכישוריו והוא רשאי לעשות בהם כרצונו”, קביעה זו בעייתי מאוד בעיקר לחברות סטארט-אפ שבונות על בלעדיות ומציאת פטנט, ייתכן שהסכם מקדים מפורט יותר, הכתוב על ידי עורך דין מנוסה היה מזכה את החברה במשפט ולא היו מגיעים לעוגמת נפש שכזו.

יונתן – שכיר בתחום ההיי-טק, מייסד ובעלים של חברה העוסקת במיזמים עסקיים בתחום E-COMMERCE כותב:

“כחלק מהכניסה לעולם העסקי (וגם המודרני יש לציין) נתקלנו בלא מעט קשיים, אי וודאות ואפילו חשש מן העולם שנכנסנו אליו” הוא ממשיך לתאר – “בעודנו מנסים להבין את המעט בכל הפן המשפטי והחוזי הופנינו ע”י מספר ממליצים לעו”ד עידן אטיאס ע”מ לקבל יעוץ עסקי משפטי, בפגישת הייעוץ שנקבעה, נפגשנו עם עידן שהראה בקיאות רבה והבין מיד את הצרכים שלנו כיזמים בתחילת דרכנו”.

 

nitzan perynitzan pery
13:03 01 Jun 23
אין עורך דין שילחם בשבילך כמו עידן. תמיד זמין תמיד שם תומך מרים ולא מפסיק עד שהצדק נעשה!ממליצה בחום!!!!!!!!
ד לד ל
17:53 23 Feb 23
עורך דין עידן אטיאס היקר,נרצה להודות לך בכל אשר עזרת ותמכת בנו והאמנת בנו .אנו ממליצים בחום על שירות ללא דופי.עידן היה זמין לנו בכל עת לכל שאלה במהלך התקופה הקשה שחווינו.נתן תחושה שהכל בסדר ואכן כך היה.ראינו מקצועיות רבה בעיסוקו,חשיבה מחוץ לקופסה וחדות נחרצת.תודה רבה על תמיכתך האישית.מדניאל ונורית.
צליל רםצליל רם
16:09 27 Nov 22
עורך דין מסחרי מומלץ ביותר,עוזר לנו במקצועיות בכל הנוגע לתפעול ולחוזים בעסק. ייעוץ משפטי חד ומנומק שחוסך לנו עשרות אלפי שקלים.תודה עידן
אלוף האלופיםהייתי צריך עזרה הבין בדיוק מה צריך תקתק ואין עליוממליץ בהמון אהבה וחום
roee shleinroee shlein
11:51 18 Jul 22
עורך דין מעולה בתחום המסחר והחברות.נהנים משירותיו על בסיס חודשי בכל תחומי החוזים (חוזי העסקה).ממליץ למחפשים עורך מקצועי בתחום המסחרי לחברות הייטק וחברות באופן כללי.
יהל פרנקויהל פרנקו
21:09 07 Jul 22
אני ממש רוצה להמליץ על המשרד של עו״ד עידן אטיאס. יש למשפחה שלי מספר עסקים ונכסים והגענו לעו״ד אטיאס בעקבות אחת הכתבות שראינו עליו והמלצות שקראנו עליו. כבר בשיחה הראשונה הבנו שפגשנו בעו״ד שמתאים לנו בצורה מושלמת. עו״ד אטיאס הפגין מקצועיות, יסודיות, נחישות והמון יצירתיות. עו״ד אטיאס עשה לנו סדר בהמון נושאים ומצא לנו פתרונות מבריקים שלא חשבנו עליהם. הרגשנו מיד שיש לנו על מי לסמוך, עו״ד חזק וחד ששלט בתהליכי מו״מ מטעמנו ופשוט דאג לאינטרסים שלנו בנחישות.ממליצה בחום!
sarai dipsonsarai dipson
18:23 28 Jun 22
הגעתי למשרד של עו״ד עידן אטיאס בעקבות המלצה מחבר. יש לי עסקים ונכסים ורציתי עורך דין שייתן לי ליווי משפטי. רציתי להרגיש בטוחה ולדעת שאני מקבלת את כל המידע שצריך כדי שאוכל לקבל החלטה כאשת עסקים.אני רוצה להודות ולציין שאני מאוד מרוצה מהשירות המקצועי שניתן לי. הדברים הפכו יותר בהירים והתוצאה הייתה בהחלט מפתיעה. עו״ד עידן אטיאס פשוט נותן תחושת ביטחון יחד עם ידע ומומחיות בהסכמים וליווי חברות. עו״ד אטיאס היה שם לכל שאלה ובעיה שהתעוררה. הוא פישט את הדברים, היה שם להרגיע ולתת פתרונות, גם כשהייתי בטוחה שאין מה לעשות. מאז אני רגועה שיש לי עו״ד תותח ונחוש שדואג לי. ממליצה בחום!
שמי יונתן, שכיר בתחום הייטק ומייסד ובעלים של חברה העוסקת במיזמים עסקיים בתחום הE-COMMERCE.את מרבית ימי העברתי (בהנאה רבה חשוב לציין) כעובד שכיר בתחום ההייטק, המרחק ביני לבין בקיאות בחוזים וניהול עסקי היה די כמו שמיים וארץ. כחלק מהכניסה לעולם העסקי (וגם המודרני יש לציין) נתקלנו בלא מעט קשיים, אי ודאות ואפילו קצת חשש מהעולם החדש אליו הרגע נכנסנו. בעודנו מנסים להבין את המעט בכל הפן המשפטי והחוזי הופננו ע”י מספר ממליצים לעו”ד עידן אטיאס ע”מ לקבל ייעוץ עסקי ומשפטי, ואולי אף להשתמש בשירותיו בהמשך הדרך.בפגישת הייעוץ שנקבעה, נפגשנו עם עידן, שהראה בקיאות רבה והבין מיד את הצרכים שלנו כיזמים בתחילת דרכנו. המשרד היה מאורגן ונראה כי מדובר במשרד מקצועי, רציני ובעל אחריות מקצועית רבה. שפע הנסיון בתחומים הנדרשים הציגו דרך פעולה לפתרון הבעיות, באמצעות כלים פשוטים וחלקם אף מתוחכמים.פנייתנו עסקה תחילה בחוזים בסיסים וייעוץ עסקי ואף הורחבה ביוזמתו של עידן לכיוון ייעוץ בענייני מו”מ, שותפות עסקית וייעול הליכים ע”מ לייעל את המגנון העסקי העומד מאחורי המיזמים של החברה.אין לנו ספק שבהמשך הדרך נמשיך להשתמש בשירותיו המקצועיים והראויים לשבח של עו”ד עידן אטיאס.כן יירבו
אני בעלים של סטארטאפ וזכיתי להכיר את עורך דין עידן אטיאס שעבד איתי על חוזים מול עובדים, הסכם מייסדים והתקשרות עם ספקים.מקצוענות זמינות וסבלנות הובילו את כל ההתקשרותעו”ד אטיאס סייע לחברתנו בליווי משפטי יצירתי ומתן פתרונות. יכולתו לראות ולצפות מהלכים קדימה עושה את ההבדל כל פעם מחדש.ממליץ בחום!
js_loader

 

עידן אטיאס ושות’ – עורכי דין, משרד בעל ניסיון עשיר בתחום ליווי חברות סטראט-אפ בתחילת דרכן, בכל תחום המו”מ, אינטרנט, רישוי טכנולוגיות ועוד, במשרד זה תוכלו למצוא ייעוץ מקצועי, אמין לאורך כל הדרך.

סיכום

אין דבר מתוק מלהצליח להגשים חלום, במיוחד חלום כמו הצלחת סטארט-אפ, חשוב לזכור שהדרך להצלחה תלויה בצעדים שקולים שתבחרו בהם. עורך דין המתמחה בליווי חברות סטארט-אפ הוא ללא ספק הדבר שתצטרכו לצידכם.

חשוב לזכור שסטארט-אפ יכול להצליח ובגדול, אך מספיק סעיף אחד בחוק שיביא אתכם לתביעת ענק שתשלח את כל העבודה שלכם לאבדון.

אל תוותרו על קבלת שירות עורך דין מקצועי, כשאתם בוחרים טוב, אתם בוחרים את ההצלחה שלכם, לייעוץ משפטי לחברות הייטק וחברות סטראט-אפ פנו עוד היום למשרד עידן אטיאס ושות’ – עורכי דין.

עורך-דין-חברות-הייטק-ייעוץ-משפטי-לחברות-הייטק
לא משנה איזה שירות תיקחו. הפתרון יהיה יצירתי!
עו"ד-עידן-אטיאס
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין

משרד עורכי הדין עידן אטיאס ושות׳ בעיקר בתחום הליטיגציה (ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות), בתחום המשפט המסחרי והעסקי בדגש על דיני חברות ודיני חוזים ובנוסף בתחום עבירות צווארון לבן. בין היתר המשרד מעניק ליווי משפטי וייעוץ לתאגידים, עסקים גדולים וקטנים, יזמים ואנשי עסקים שונים.

עידן אטיאס ושות'- עורכי דין הינו משרד בוטיק העוסק בתחומי הליטיגציה, משפט מסחרי -אזרחי, צווארון לבן וליווי עסקי.

פנו לעו"ד עידן אטיאס לשיחת ייעוץ
עסקים וחברות?
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין, משרד לכל צרכי העסק בפן המשפטי, אנו מקפידים על השירות הטוב ביותר!
לוגו עידן אטיאס ושות' עורכי דין