עורך דין עסקים

עורך דין עסקים מנוסה בתל אביב

ייצוג משפטי לעסקים שרוצים לנצח ולא מוכנים להפסיד!

לעסק יש אתגרים רבים. ניהולו כרוך באתגרים מסחריים ומשפטיים כאחד. לא משנה אם העסק קטן, בינוני או גדול, או אם הוא משותף או משפחתי – כדי שתבטיחו הצלחה וצמיחה עסקית בריאה של העסק שלכם, חשוב שתהיו מלווים באופן מקצועי על ידי עורך דין עסקים מנוסה ומנצח.

שירותים משפטיים איכותיים של עורך דין לענייני עסקים יעניקו לכם ביטחון, שליטה, יעילות ושלווה בתחום העסקי.

רוצים עורך דין עסקים שיספק לכם ביטחון, שליטה ושקט נפשי?
הירשמו כאן עכשיו לשיחת הכרות ללא עלות

תוכן עניינים

מהו עסק?

נתחיל עם הסבר על מה מהו ‘עסק’. עסק בפשטות, הוא פלטפורמה שמאפשרת פעילות מסחרית שמטרתה היא להניב רווחים כלכליים. אפשר לומר שכל העסקים נועדו למטרת רווח.

האם כל עסק חייב להתאגד בתצורת חברה?

במילה אחת – לא. עסק הוא למעשה פלטפורמה להפקת רווח וצורת ההתאגדות יכולה להיות שונה בין מקרה אחד לאחר. בהתאם, יהיו עסקים שיתאגדו כחברה פרטית (ח”פ), אחרים יעדיפו ‘עוסק מורשה’ (ע”מ) או ‘עוסק פטור’ (ע”פ) וכדומה.

מהן צורות ההתאגדות המוכרת בישראל

כפי שהוסבר, יש מגוון צורות התאגדות בישראל וביניהן: אדם פרטי, עוסק זעיר, עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה, חברה בע”מ, חברה לתועלת הציבור (חל”צ – ללא כוונת רווח), עמותה, שותפות ועוד… 

מה השיקולים לבחירת צורת ההתאגדות של העסק?

בחירת דרך ההתאגדות של העסק צריכה להיעשות במחשבה מעמיקה צופה פני עתיד. יש מגוון שיקולים שצריך לשקול וביניהם שיקולי מיסוי, צורך בהגנה והפרדה משפטית (כמו במקרה של חברה) ועוד. לסיכום, השיקולים בבחירת צורת ההתאגדות משתנה בהתאם לנסיבות ולשיקולים השונים. לפעמים ממניעים כלכליים ולפעמים ממניעים אחרים כגון: קנייניים, ממשל תאגידי וכד’.  

ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין עסקים מנוסה שיעזור לכם להעלות את כל השיקולים שצריך במקרה הייחודי שלכם, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת וצופה פני עתיד. גם אם יש לכם עסק קטן או עסק משפחתי קטן, עורך דין עסקים קטנים/ עורך דין עסקים משפחתיים מנוסה ישמש עבורכם כנכס אסטרטגי וטקטי בג’ונגל העסקי.

הנה כמה יתרונות של עבודה עם עורך דין עסקים צמוד?

התמחות ייחודית בעולם המסחרי של עסקים

התמחות בעולם ליווי העסקים מובילה להבנה טובה ומעמיקה יותר של צרכי העסקים השונים, האתגרים והפתרונות שיהיו יעילים לעסקים השונים, בהתאם לתחום העיסוק, האופי שלהם וגודלם. 

עורך דין עסקים משפחתיים למשל מבין היטב את האמוציות העמוקות ששוררות בעסקים משפחתיים – הוא יסייע לכם להזיז הצידה את הרגשות כדי שתוכלו לפעול בצורה ‘חכמה’ ולאו דווקא ‘צודקת’. 

בכך עורך דין עסקים משפחתיים יעזור לכם לשמור על יעילות ולהימנע מהפסדים או צרות מיותרות שבזמן אמת נובעות מאגו וחוסר רציונאליות. כאלו שאחר כך גורמים לכם להתחרט על כל ההוצאות והמשאבים שבזבזתם לשווא.

ליווי משפטי אינטימי, צמוד ושוטף לאורך כל הדרך

עורך דין ליווי עסקים יספק לכם תמיכה וייעוץ בכל צעד בדרך, החל מהקמת העסק ולאורך התמודדות עם אתגרים וסכסוכים משפטיים. השירות של עורך דין ליווי עסקים מאפשר מענה יעיל ומהיר לכל שאלה ומתן פתרון יעיל לכל בעיה או סוגיה משפטית.

הגנה על העסק, הזכויות והאינטרסים שלכם

ניהול משא ומתן מקצועי מול גורמים אחרים והגנה על האינטרסים שלכם בכל עסקה משפטית.
שקט נפשי וביטחון: ידיעה שאתם מוגנים מבחינה משפטית, תוך אפשרות להתמקד בפעילות העסקית.
עורך דין עסקים מנוסה ומקצועי יילחם עבורכם באופן נחוש אך יעיל ויהווה שותף אמיתי להצלחה שלכם. צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי.

עורך דין עסקים, ייצוג עסקים בסכסכים עסקיים

השירותים המשפטיים שמשרדנו מספק לעסקים מכל סוג

ייעוץ וייצוג משפטי אישי וצמוד

הפעילות השוטפת של עסק היא מאתגרת מאוד. בעולם העסקים הקשוח, לא קורה שהכל ‘עובר חלק’ ומהר מאוד עסקים נתקלים בשגרת העסקים שלהם באתגרים עסקיים ומשפטיים. בהתאם לכך, עסקים נדרשים לחתום על חוזים שונים עם לקוחות, ספקים, עובדים ועוד. הם נדרשים להתמודד עם סכסוכים עסקיים שצצים, עם בירוקרטיה קשה ומתישה ואף עם הליכים משפטיים שונים. אפשר לומר – שאין לבעלי עסקים רגע של מנוחה.

כדי לסייע לעסקים ‘לנווט במים הסוערים’ של העולם העסקים, אנו מציעים במשרדנו שירות ייעוץ וליווי משפטי לעסקים. השירות שלנו בהובלת עורך דין לענייני עסקים עידן אטיאס, הוא צמוד, אינטימי, גמיש ויעיל. במסגרת הליווי המקיף לעסקים, אנחנו מציעים סל שירותים משפטיים מקיף לעסק, שיאפשר לכם להיעזר בשירותנו – בכל תחום משפטי שעסקים צריכים. 

עסקים קטנים נוטים לוותר על שירותיו של עורך דין עסקים קטנים וכך הם חוזרים על טעויות של אחרים. של אלו שניסו לחסוך ובסוף ‘שילמו פעמיים’. עורך דין עסקים קטנים מנוסה יודע להתאים את עצמו לגודל העסק שלכם וליצור לכם תוכנית ליווי משתלמת. השקעה בתוכנית כזו של עורך דין עסקים קטנים, תאפשר להימנע מצרות או הפסדים מיותרים בעתיד – כאלו שעלולים לעלות לכם ביוקר.

שירות הפרמיום שלנו יאפשר לכם כבעלי עסקים מכל סוג, להתנהל בזירה העסקית בביטחון, שליטה ושקט נפשי.

מה כלול בשירות הליווי של עורך דין עסקים עידן אטיאס?

  • ייעוץ וליווי משפטי שוטף.
  • עריכה וליווי בחוזים מסחריים.
  • זכיינות – עריכת הסכמי זכיינות לרשות. ובנוסף ייצוג עסקים זכיינים, בהסכם זיכיון מול רשתות. 
  • עריכת הסכם מייסדים או הסכם שותפות.
  • ליווי וייצוג ברכישות או מכירות עסקיות.
  • מיזוג חברות ועסקים.
  • ייצוג וייעוץ בעניין דיני עבודה בקשר לעובדי העסק.
  • עריכת הסכם סודיות (NDA) והסכם סודיות טרם מצגת.
  • ייצוג וטיפול בגביית חובות של העסק.
  • טיפול בשעבודים ומשכונים.
  • עריכת מכתבים – מכתבי התראה, מכתבי תשובה, פניות לגורמים שונים וכד’.
 

הקמת עסק ופירוקו

אנשים שלא מבינים בתחום אומרים לא פעם ש’מאוד פשוט לפתוח עסק’. ואולם, מי שהתנסה בכך בפועל – יודע שהמשפט הזה הוא הכי רחוק מהמציאות.

הקמת עסק ופתיחתו זהו עניין מורכב ולא פשוט. בכל פעם שלקוחות מדלגים על שלב חשוב בפתיחתו, זה חוזר אליהם אחר כך כמו ‘בומרנג’ ועולה להם ביוקר. למשל, פתיחת עסק כרוכה בבירוקרטיה רבה ואי עמידה בחוק עלולה להוביל לקנסות כבדים ואף להליכים פליליים נגד בעלי העסק.

ולכן, היעזרות בעורך דין ליווי עסקים מנוסה חשובה כל כך. שכן, חשיבה ותכנון קפדנים יחד עם הוצאה לפועל בשלבים בצורה מקצועית – מפחיתה דרסטית את החשיפה העסקית והמשפטית של בעלי עסק חדש. אבל אין מה לדאוג, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בואו להיעזר בשירותנו כדי לוודא שאתם לא מדלגים על שלבים ושהעסק והזכויות שלכם מוגנים!

עריכת חוזים והסכמים עם ספקים ולקוחות

עולם העסקים מתבסס על חוזים. זהו חלק אינטגרלי חשוב בפעילות העסקית שלכם – בין אם אתם חותמים על הסכם עם ספק, לקוח, עובד או שותף עסקי. ולכן, חשוב לוודא שהחוזה (ההסכם) מגן על האינטרסים של העסק ושלכם – בצורה מיטבית.

עורך דין עסקים מומחה יסייע לכם בכל שלבי עריכת החוזה:

  1. ניתוח צרכים של העסק ושלכם  אנו נסייע לכם בהבנת מטרות העסקה וזיהוי הסיכונים והחשיפה המשפטית שכרוכים בה. בנוסף, אנו נסייע לכם להגדיר את האינטרסים שלכם והמענים לצרכים שחשוב לכם להבטיח בחוזה.
  2. עריכת טיוטת חוזה (הסכם) – אנו ננסח סעיפים ברורים ומדויקים כדי להתאים את החוזה לחוקים ולפסיקה הרלוונטית וכדי להשאיר בידכם כמה שיותר שליטה ויכולת לפעולה בעתיד במקרה של מחלוקות או סכסוך עסקי.
  3. ניהול משא ומתן נחוש ומתחוכם בשלב זה אנו ננהל עבורכם את המשא ומתן מול הצדדים האחרים. אנו נעשה זאת בנחישות, יצירתיות ותחכום כדי להשיג עבורכם תנאים מיטביים.
  4. החתימה על החוזה אנו נוודא שהתהליך עובר בהצלחה, שהחוזה נחתם ומאורגן כמו שצריך. בנוסף נדאג לבדיקות שאנו נוהגים לעשות ביום החתימה על החוזה כגון בדיקה עדכנית של שעבודים, משכונים, דיווחים על חייבים מוגבלים ועוד.

לסיכום, עורך דין עסקים מנצח יעניק לכם את הביטחון והידע הדרושים לכם כדי לחתום על החוזים שנדרשים לכם לפעילות העסק. עורך דין מסחרי עידן אטיאס יפעל להבטיח שהחוזה משקף את רצונותיכם ויגן עליכם מפני סיכונים וחשיפות משפטיים.

ייצוג העסק בסכסוכים עסקיים מורכבים ובבתי המשפט

זה לא מצב שאנחנו מייחלים לו, אבל הוא יכול להתרחש בכל עסק. סכסוכים עסקיים יכולים להשפיע לרעה על פעילות העסק שלכם ולהרוס את כל העבודה שבניתם במאמץ, יזע ודמעות.

ובדיוק בשל כך, אתם צריכים לצידכם ייצוג מקצועי נחוש ומתחוכם של עורך דין ליווי עסקים. כזה שיוכל להגדיר אתכם מטרות ולהתאים אסטרטגיות וטקטיקות מתאימות לצורך קבלת תוצאות יעילות ומנצחות.

כמה תוצאות מנצחות שלנו בסכסוכים עסקיים

01

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט
מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל אביב
02

חיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו

מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב
מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב
03

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​
ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​
04

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב
בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב
05

הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪

עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪ ​

שירות משפטי לגביית חובות

לעסקים רבים נמאס שלקוחות לא משלמים. לפעמים הם סתם מתחמקים ולפעמים ההמחאות שהם מוסרים חוזרות. ואז אתם כבעלי עסקים צריכים למצוא את עצמכם רודפים אחריהם כדי להימנע מהפסדים.

אבל יש מה לעשות, עורך דין מנוסה שיודע להשתמש ‘במנופים’ במשא ומתן ובמהלך סכסוך משפטי יוכל לסייע לכם להשיג כמה שיותר, בצורה היעילה והמהירה ביותר. בנוסף, ליווי צמוד ומתן ייעוץ משפטי יסייע לכם להקטין מאוד את הסיכוי שמקרים כאלו יחזרו שוב בעתיד.

רכישה ומכירה של עסקים

מה בעצם ניתן לרכוש?

נתחיל מכלל אצבע בסיסי וידוע לכל והוא – שלכל דבר יש ערך כלכלי ובנוסף, לכל אדם יש תחליף. זו מחשבה שכדאי לכולנו תמיד לזכור.

בהתאם לכך, הרי שניתן לרכוש בעלות מלאה או חלקית של עסק. באותה מידה אפשר גם לרכוש בעלות על אגף מסוים או על מוצר ספציפי של עסק.

לאור האמור, נקודת המוצא היא שכל דבר שניתן לכמת אותו בשווי, ניתן גם לרכוש.

האם ניתן לרכוש מוניטין?

נתחיל בכך שמוניטין הוא חלק מהעסק והוא מהווה נכס מנכסי העסק. ובשל כך, הוא ניתן לרכישה בהתאם.

ואולם, חשוב לזכור שאפשר לסווג מוניטין לשניים:

  1. מוניטין עסקי ששייך לעסק
  2. מוניטין אישי ששייך לאדם

ולכן נוצר קושי מסוים כאשר מדובר על עסק שעושה שימוש במוניטין של אדם. דוגמה נהדרת לכך היא מסעדות שף.

ככל, בכל מקרה שבו הלקוחות מגיעים אל העסק ושומרים לו נאמנות, גם לאחר המכירה של העסק, אפשר לומר שיש כאן מוניטין. ומנגד, ככל שזהו לא המצב, הרי שהמוניטין יאבד בהכרח במכירה של העסק – אלא אם הרוכש של העסק ישכיל לפעול מהר על ידי רכישת מוניטין משלו.

לסיכום, ניתן לומר שמוניטין עסקי הוא בעצם ההזדהות של הלקוחות עם המותג של העסק. הם שומרים לעסק נאמנות שמבוססת על תמורה ומצוינות עסקית. משכך, הרי שמוניטין הוא כלי עסקי לכל עניין ודבר. הוא נרכש במאמץ רב, לרוב במשך שנים רבות ואף ביזע ודמעות. וזאת הסיבה שאין להקל ראש בעניין של מוניטין במקרה של מכירת העסק או של הערכת שווי העסק לצרכים אחרים.

טיפים ודגשים חשובים לגבי מוניטין של עסק
כיצד נבדוק האם יש מוניטין לעסק?

נעזר במומחים בתחום הכלכלי כדי לבדוק כמה מהר העסק יהפוך ממצב של השקעה או הפסד למצב של רווחיות. ובהתאם, ככל שמדובר בתקופה קצרה יותר (לוקח פחות זמן להגיע לרווחיות), נוכל לדעת שאפשר ליחס זאת למוניטין של העסק.

בנוסף, אפשר לכמת את המחזור של העסק ולבדוק באמצעות מומחים מתאימים, כמה מתוך המחזור של העסק קשור למוניטין שלו.

בפסיקה בית המשפט הכיר בכך שניתן לכמת מוניטין ומשכך ניתן לעקל אותו, להעבירו ועוד

נחזור לדוגמה שנתנו של מסעדת שף. עניין זה נדון למשל בהליך שהתנהל נגד השף אייל שני בפש”ר 1474-03 בנק הפועלים לישראל בע”מ נגד שני ואחרים.

במקרה זה הכירו בכך שניתן לכמת את שווי המוניטין ואף לראות בו כנכס של העסק שניתן לעקל או להעביר ככל נכס אחר של העסק.

עוד כמה נכסים שניתנים לרכישה

כמובן שלא ניתן לתת רשימה מלאה אך לשם הדוגמה ניתן לרכוש את הדברים הבאים: ציוד קבוע, ציוד מתכלה, רשימת לקוחות, קניין רוחני – זכויות יוצרים, אתר אינטרנט ומאגר מידעשזהו אחד הדברים הכי יקרים שיש לעסק.

חשוב להדגיש: לאתר אינטרנט יש תפוצה אך מעבר לתפוצה הרגילה של אנשים שמכירים או לא – יש לאתר גם תנועה של גולשים. תנועה זו מייצרת מידע רב והוא יכול להיות שווה הרבה כסף.

ייעוץ לגבי חובות לעובדים

לפי החוק, מעסיק חייב להעניק את כל הזכויות המגיעות לעובדיו. בנושא זה אנחנו כאן לספק לכם שירות של ייעוץ בנוגע לקבלת עובדים, הסכמי עבודה, שימוע לעובד לפני פיטורים ועוד.

לקבל את השירות אצל הטוב ביותר, עורך דין עסקים מוביל

זקוקים לעורך דין עסקים מנוסה ומקצועי שאפשר לסמוך עליו? הגעתם למקום הנכון!

משרדנו עידן אטיאס ושות’ מספק ללקוחותיו ליווי משפטי איכותי ומקיף בתחום העסקי, החל משלב הקמת העסק, בניהול היומיומי של העסק ואף באירועי משבר של סכסוכים עסקיים.

עורך דין עסקים עידן אטיאס מוביל את המשרד ואת הדרישה העצמית שלנו להעניק לכם את השירות המקצועי, האישי והמתאים לדרישות של הענף העסקי. אנו מבינים את האתגרים שאתם נתקלים בהם בעולם העסקי, ואנו מוכנים להשתמש בכל המיומנויות המשפטיות שלנו כדי לספק לכם ביטחון, שליטה ושקט נפשי.

לקביעת פגישת היכרות ללא עלות, השאירו את פרטיכם בטופס שבאתר ונחזור אליכם בהקדם!

לקוחות מנצחים ממליצים

nitzan perynitzan pery
13:03 01 Jun 23
אין עורך דין שילחם בשבילך כמו עידן. תמיד זמין תמיד שם תומך מרים ולא מפסיק עד שהצדק נעשה!ממליצה בחום!!!!!!!!
ד לד ל
17:53 23 Feb 23
עורך דין עידן אטיאס היקר,נרצה להודות לך בכל אשר עזרת ותמכת בנו והאמנת בנו .אנו ממליצים בחום על שירות ללא דופי.עידן היה זמין לנו בכל עת לכל שאלה במהלך התקופה הקשה שחווינו.נתן תחושה שהכל בסדר ואכן כך היה.ראינו מקצועיות רבה בעיסוקו,חשיבה מחוץ לקופסה וחדות נחרצת.תודה רבה על תמיכתך האישית.מדניאל ונורית.
צליל רםצליל רם
16:09 27 Nov 22
עורך דין מסחרי מומלץ ביותר,עוזר לנו במקצועיות בכל הנוגע לתפעול ולחוזים בעסק. ייעוץ משפטי חד ומנומק שחוסך לנו עשרות אלפי שקלים.תודה עידן
אלוף האלופיםהייתי צריך עזרה הבין בדיוק מה צריך תקתק ואין עליוממליץ בהמון אהבה וחום
roee shleinroee shlein
11:51 18 Jul 22
עורך דין מעולה בתחום המסחר והחברות.נהנים משירותיו על בסיס חודשי בכל תחומי החוזים (חוזי העסקה).ממליץ למחפשים עורך מקצועי בתחום המסחרי לחברות הייטק וחברות באופן כללי.
יהל פרנקויהל פרנקו
21:09 07 Jul 22
אני ממש רוצה להמליץ על המשרד של עו״ד עידן אטיאס. יש למשפחה שלי מספר עסקים ונכסים והגענו לעו״ד אטיאס בעקבות אחת הכתבות שראינו עליו והמלצות שקראנו עליו. כבר בשיחה הראשונה הבנו שפגשנו בעו״ד שמתאים לנו בצורה מושלמת. עו״ד אטיאס הפגין מקצועיות, יסודיות, נחישות והמון יצירתיות. עו״ד אטיאס עשה לנו סדר בהמון נושאים ומצא לנו פתרונות מבריקים שלא חשבנו עליהם. הרגשנו מיד שיש לנו על מי לסמוך, עו״ד חזק וחד ששלט בתהליכי מו״מ מטעמנו ופשוט דאג לאינטרסים שלנו בנחישות.ממליצה בחום!
sarai dipsonsarai dipson
18:23 28 Jun 22
הגעתי למשרד של עו״ד עידן אטיאס בעקבות המלצה מחבר. יש לי עסקים ונכסים ורציתי עורך דין שייתן לי ליווי משפטי. רציתי להרגיש בטוחה ולדעת שאני מקבלת את כל המידע שצריך כדי שאוכל לקבל החלטה כאשת עסקים.אני רוצה להודות ולציין שאני מאוד מרוצה מהשירות המקצועי שניתן לי. הדברים הפכו יותר בהירים והתוצאה הייתה בהחלט מפתיעה. עו״ד עידן אטיאס פשוט נותן תחושת ביטחון יחד עם ידע ומומחיות בהסכמים וליווי חברות. עו״ד אטיאס היה שם לכל שאלה ובעיה שהתעוררה. הוא פישט את הדברים, היה שם להרגיע ולתת פתרונות, גם כשהייתי בטוחה שאין מה לעשות. מאז אני רגועה שיש לי עו״ד תותח ונחוש שדואג לי. ממליצה בחום!
שמי יונתן, שכיר בתחום הייטק ומייסד ובעלים של חברה העוסקת במיזמים עסקיים בתחום הE-COMMERCE.את מרבית ימי העברתי (בהנאה רבה חשוב לציין) כעובד שכיר בתחום ההייטק, המרחק ביני לבין בקיאות בחוזים וניהול עסקי היה די כמו שמיים וארץ. כחלק מהכניסה לעולם העסקי (וגם המודרני יש לציין) נתקלנו בלא מעט קשיים, אי ודאות ואפילו קצת חשש מהעולם החדש אליו הרגע נכנסנו. בעודנו מנסים להבין את המעט בכל הפן המשפטי והחוזי הופננו ע"י מספר ממליצים לעו"ד עידן אטיאס ע"מ לקבל ייעוץ עסקי ומשפטי, ואולי אף להשתמש בשירותיו בהמשך הדרך.בפגישת הייעוץ שנקבעה, נפגשנו עם עידן, שהראה בקיאות רבה והבין מיד את הצרכים שלנו כיזמים בתחילת דרכנו. המשרד היה מאורגן ונראה כי מדובר במשרד מקצועי, רציני ובעל אחריות מקצועית רבה. שפע הנסיון בתחומים הנדרשים הציגו דרך פעולה לפתרון הבעיות, באמצעות כלים פשוטים וחלקם אף מתוחכמים.פנייתנו עסקה תחילה בחוזים בסיסים וייעוץ עסקי ואף הורחבה ביוזמתו של עידן לכיוון ייעוץ בענייני מו"מ, שותפות עסקית וייעול הליכים ע"מ לייעל את המגנון העסקי העומד מאחורי המיזמים של החברה.אין לנו ספק שבהמשך הדרך נמשיך להשתמש בשירותיו המקצועיים והראויים לשבח של עו"ד עידן אטיאס.כן יירבו
אני בעלים של סטארטאפ וזכיתי להכיר את עורך דין עידן אטיאס שעבד איתי על חוזים מול עובדים, הסכם מייסדים והתקשרות עם ספקים.מקצוענות זמינות וסבלנות הובילו את כל ההתקשרותעו"ד אטיאס סייע לחברתנו בליווי משפטי יצירתי ומתן פתרונות. יכולתו לראות ולצפות מהלכים קדימה עושה את ההבדל כל פעם מחדש.ממליץ בחום!
js_loader
רוצים עורך דין עסקים שיספק לכם ביטחון, שליטה ושקט נפשי?
הירשמו כאן עכשיו לשיחת הכרות ללא עלות
לא משנה איזה שירות תיקחו. הפתרון יהיה יצירתי!
עו"ד-עידן-אטיאס
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין

משרד עורכי הדין עידן אטיאס ושות׳ בעיקר בתחום הליטיגציה (ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות), בתחום המשפט המסחרי והעסקי בדגש על דיני חברות ודיני חוזים ובנוסף בתחום עבירות צווארון לבן. בין היתר המשרד מעניק ליווי משפטי וייעוץ לתאגידים, עסקים גדולים וקטנים, יזמים ואנשי עסקים שונים.

עידן אטיאס ושות'- עורכי דין הינו משרד בוטיק העוסק בתחומי הליטיגציה, משפט מסחרי -אזרחי, צווארון לבן וליווי עסקי.

פנו לעו"ד עידן אטיאס לשיחת ייעוץ
עסקים וחברות?
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין, משרד לכל צרכי העסק בפן המשפטי, אנו מקפידים על השירות הטוב ביותר!
לוגו עידן אטיאס ושות' עורכי דין