עורך דין ליטיגציה מסחרית

כשהחיים שלכם על כף המאזניים, מה שיעשה את ההבדל זהו 'שואו' טוב! לעידן אטיאס, עורך דין ליטיגציה מסחרית, יש בנוסף למקצועיות המשפטית גם ניסיון עתיר שנים, נוכחות כריזמטית יוצאת דופן וכושר שכנוע שקשה לעמוד בפניו.

עורך דין ליטיגציה מסחרית: המגן שלך בעולם העסקים המורכב

העולם העסקי מרגיש לרבים כמו מעין ג’ונגל. הוא כולל זירה תחרותית ודינמית, שבה יש לא מעט ‘מוקשים עסקיים’ וסכסוכים מסחריים עלולים להתעורר בכל רגע ובכל תחום עסקי.

בין אם מדובר בהפרת חוזה, תביעות כספיות, סכסוכים כספיים, סכסוכי בעלי מניות או מחלוקות בנוגע לרכוש קניין רוחני – ניהול סכסוך מסחרי מורכב דורש מיומנות משפטית ייחודית,  יצירתיות, אסטרטגיה מתוחכמת וניסיון רב שיגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות ביעילות.

במשרד עידן אטיאס ושות’ – עורכי דין, אנו מנוסים במתן ייעוץ וייצוג משפטי לאנשי עסקים, חברות ותאגידים ואף לעסקים במגוון סכסוכים מסחריים מורכבים.

עידן אטיאס, עורך דין ליטיגציה מסחרית מנצח בתל אביב, הוא בעל ניסיון מוכח בליטיגציה מסחרית. הוא ילווה אותכם לאורך כל התהליך, תוך גיבוש אסטרטגיה משפטית מותאמת אישית, מתוחכמת ויצירתית – כזו שתגן על האינטרסים שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר ותספק לכם ביטחון, שליטה ושקט נפשי בהתמודדות עם הסכסוכים המסחריים שמטרידים אתכם.

מהי ליטיגציה מסחרית?

ליטיגציה (התדיינות) היא תחום משפט מורכבת אשר עוסקת במקצוע הטיעון בערכאות המשפטיות השונות. זהו תחום משפט אשר נפרס על פני כל תחומי המשפט השונים, כאשר בכל אחד מהם יכול להיווצר סכסוך אשר בעקבותיו פונים לבית המשפט להכרעה ולמתן סעדים (‘תרופות’) שונים.

ליטיגציה מסחרית עוסקת בעיקר בתחומים מסחריים כגון פעילויות עסקיות ומסחריות, סכסוכים בין חברות ועסקים, דיני מסחר, דיני ניירות ערך, נושאים של עוולות מסחריות ועוד נושאים רבים.

מה היתרון של עורך דין ליטגציה מסחרית מנוסה?

להבדיל מעורך דין מסחרי שרק עוסק בתחום באופן תאורטי – עורך דין ליטיגציה מסחרית מנוסה אשר עוסק באופן שוטף בליטיגציה מתנסה “בשטח” – מול ביקורת שיפוטית. בצורה זו, עורך דין ליטגציה מסחרית מתנסה גם ״על רטוב״ כאשר הנושאים התאורטיים במשפט המסחרי מגיעים לבית המשפט לביקורת שיפוטית. בצורה זו הוא צובר ניסיון ‘מהשטח’ על הפסיקות וההכרעות של בתי המשפט בנושאים אלו.

הניסיון הרב כאמור עוזר לעורך דין ליטגיציה מסחרית לתת מענה יצירתי ויעיל יותר ללקוחות שלו, שהרי הוא יכול לנתח את המצב המשפטי עם הסתכלות קדימה – לעבר ההכרעה השיפוטית. כך למשל, פעמים רבות צדדים להסכם מסחרי מנסחים סעיפים עם מנגנון בחוזה שאמור לתת מענה לחשש מסחרי שיש להם. ואולם, כאשר סעיפים לא מנוסחים כדבעי בהסכם מסחרי – הדבר יכול להוביל בסופו של יום לביטולם בבית המשפט ככל שהם לא יעמדו בפסיקת בתי המשפט.

ולכן, היתרון הבולט ביותר של עורך דין ליטיגציה מסחרית היא היכולת והניסיון שלו מניהול הליכים בבתי המשפט. זה מאפשר לו לנתח בצורה טובה ויעילה יותר את המצב המשפטי של הלקוחות שלו, כאשר הוא בוחן את המצב המשפטי עם הסתכלות צופה פני עתיד, למצב בו העניין של הלקוחות מגיע לבחינה והכרעה שיפוטית.

זקוקים לעורך דין סכסוך מסחרי שיספק לכם ביטחון ושליטה?

הירשמו כאן עכשיו לשיחת הכרות ללא עלות

מה מייחד את עידן אטיאס כעורך דין ליטיגציה בתל אביב?

  • ניסיון עשיר ומוכח עם תוצאות: עו”ד ליטיגציה מסחרית עידן אטיאס צבר ניסיון רב שנים בניהול תיקי ליטיגציה מסחרית מורכבים, תוך ייצוג לקוחות מגוונים, החל מחברות קטנות ובינוניות ועד לאנשי עסקים עם פעילות בינלאומית.
  • גישה יצירתית ופתרונות חדשניים: עו”ד אטיאס מאמין שצריך לפעול בצורה ‘חכמה’ ולא ‘צודקת’ כדי לספק ללקוחות יעילות מרבית. בנוסף, הוא מאמין בחשיבה מחוץ לקופסה ובמציאת פתרונות יצירתיים ומתוחכמים המותאמים לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח. משרדנו בהובלתו של עו”ד אטיאס יעשה כל שביכולתנו כדי למנוע הגעה להליכים משפטיים ממושכים ויקרים, תוך חתירה להסדרים יעילים מחוץ לכותלי בית המשפט.
  • מחויבות בלתי מתפשרת: עו”ד עידן אטיאס חרט על דגלו להעניק לכל לקוח יחס אישי וקשוב וצמוד לאורך כל שלב ושלב בתהליך. משרדנו זמין עבורכם בכל עת ונוהג בשגרה לעדכן אתכם באופן שוטף בכל התקדמות משמעותית בתיק וזאת כדי לשמור על שקיפות מרבית.
  • מקצועיות ללא פשרות: עורך דין סכסוכים עסקיים, עידן אטיאס דוגל במתן בשירות מקצועי, אמין ואיכותי כראוי למתן שירותים איכותיים. המשרד מקפיד על יושרה ואתיקה מקצועית ללא דופי – כדי לספק לכם ביטחון ושקט נפשי, בידיעה שהאינטרסים והזכויות שלכם ושל העסקים שלכם מצויים בידיים טובות.
 
עורך דין ליטיגציה מסחרית
עורך דין ליטיגציה מסחרית מנצח בתל אביב

עורך דין סכסוך מסחרי בתל אביב

עו”ד ליטיגציה מסחרית עידן אטיאס מציע לאנשי עסקים, עסקים, חברות ותאגידים שונים מענה בתחום הליטיגציה המסחרית. כעורך דין סכסוך מסחרי מנוסה, הוא מספק להם ייעוץ וייצוג משפטי בבתי המשפט השונים וזאת במגוון סכסוכים מסחריים, כגון סכסוכים עסקיים, סכסוכים כספיים ונושאים נוספים…

  • סכסוכים עסקיים –במצבים של סכסוך עסקי חשוב שתהיו בטוחים שעורך דין מומחה מלווה אתכם ומייצג אתכם היטב בבית המשפט. בין אם מדובר על תביעות כספיות ובין אם מדובר על סכסוכים אחרים – משרדנו כאן למען הזכויות שלכם. מסרו לכם כתב תביעה? אתם זקוקים לערוך ולהגיש כתב הגנה? אל תחזרו על טעויות של אחרים והתקשרו עכשיו.
  • סכסוכים משפחתיים – מתמודדים עם סכסוך מול השותף? בין אם מדובר על סכסוך בין שותפים עסקיים ובין אם מדובר על סכסוך משפחתי, אצלנו תקבלו מענה וייצוג מקצועיים להגנה מקסימלית.
  • תביעות לפיצויים – במקרים שבהם בוצעה הפרת מצגים חוזיים הצעד הנכון יהיה להגיש תביעות לפיצויים. את התביעות הללו נוכל להגיש כנדרש ובאופן יעיל ותועלתי על מנת לדאוג לזכויות שמגיעות לכם על פי חוק, על הצד הטוב ביותר.
  • מאבקי שליטה – במאבקים שמתרחשים בתוך חברה בנושאי שליטה חשוב להכניס לתמונה עורך דין מומחה. לניהול נכון של המאבק ולשיפור התוצאות.
  • סכסוכי חוזים והסכמים – במצב בו נתקלים בסכסוך בתחום החוזים. לדוגמה הפרת חוזה, תביעות לאכיפת חוזים וכדומה, אנו כאן כדי למנוע נזקים ולהגן על הזכויות בייצוג מקצועי ותועלתי.
  • בעלי תחנות דלק – בעלי תחנות דלק שמתמודדות מול חברות הדלק יוכלו גם הם לקבל אצלנו מענה וייצוג תועלתי.
  • דיני חברות – במקרים של סכסוך בתחום של דיני חברות אנו כאן למענכם במסירות ובנחישות.
  • תביעות קיפוח – מעוניינים להגיש תביעות בגין קיפוח? צריכים להגן על הזכויות של עצמכם? הגשת התביעה במקצועיות ובליווי עו”ד יובילו אתכם לתוצאות מקסימליות.
  • עסקים משפחתיים – בעסקים משפחתיים עלולים להתרחש סכסוכים כואבים במיוחד. זאת לנוכח הקשרים הכפולים ומערכות היחסים שמתפרסים על פני יותר מתחום אחד. במצב כזה רק עורך דין מומחה שמסוגל לנווט את התיק בתבונה יוכל לדאוג לעסק ולזכויות שלכם.
  • סכסוכי ירושה ועזבונות – כאשר בן משפחה נפטר העיזבון שלו הופך לא פעם להיות מוקד למחלוקת – במיוחד כאשר העזבון כולל נכסים כגון חברות מסחריות שגם מחזיקות נכסי מקרקעין. במצב של סכסוך בגין ירושה או עיזבון ייצוג של עורך דין מומחה יוכל להיות הצעד היעיל ביותר.
  • דיני אינטרנט והוצאת לשון הרע – לשון הרע עלולה להזיק משמעותית ולהיות עבירה חוקית חמורה. בעזרתנו תוכלו לבדוק את העבירה ולקבל החלטות לגבי הדרך שלכם להתמודד עם הדברים ועם הנזקים שלהם.
  • סכסוכים מסחריים – סכסוכים מסחריים עשויים להתרחש בתוך חברה ובין בעלי עסקים. בין היתר מדובר על זכויות לגבי סודות מסחריים, הסכמי סודיות, סימני מסחר וכן זכויות אחרות שקשורות לתחום הקניין הרוחני ולזכויות יוצרים. 

הנה כמה תוצאות מנצחות בתיקי ליטיגציה מסחרית מורכבים שטיפלנו בהם:

01

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪

מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט
מחיקת תביעה נגזרת שהוגשה נגד לקוחותינו בסך מיליון ₪ החלטת בית משפט עורך דין ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתל אביב

02

מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו

מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב | ליווי משפטי לחברות ועסקים
מחיקת תביעה בסך 2.7 מיליון ₪ שהוגשה נגד לקוחותינו בגין הסכמי הלוואה שנטען שזויפו ​ עורך דין מסחרי ואזרחי מנצח בתל אביב

03

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד

ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​
ניהול הגנה בתביעה שהוגשה בסך של כ-3.5 מיליון ₪ והסתיימה בתשלום בפשרה של כ-850 אלף ₪ בלבד​

04

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו

בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב
בקשת רשות ערעור וערעור שהתקבלו בבית המשפט העליון במסגרת ניהול הגנה בתביעה על סך 2.4 מיליון ₪ נגד לקוחותינו​ עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב

05

הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪

עורך דין מסחרי לאנשי עסקים וחברות בתל אביב הגשת תביעה והוצאת צו מניעה בעקבות הפרת הסכם מכר דירה בשווי 3.8 מיליון ₪ ​

מחפשים עורך דין ליטיגציה מקרקעין?

משרדנו, עידן אטיאס ושות’ – עורכי דין בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות פרטיים ועסקיים בסכסוכי מקרקעין מגוונים. עידן אטיאס, כעורך דין ליטיגציה מקרקעין מנוסה ומוביל שם דגש על מתן ליווי צמוד, אישי לאורך כל ההליך המשפטי. עו”ד אטיאס הוביל במגוון תיקים מורכבים של המשרד לתוצאות מעולות על ידי יצירתיות, תחכום ויעילות כדי לשמור ולהגן על האינטרסים, הזכויות והעסקים שלכם.

עורך דין סכסוכים כספיים מנצח

עו”ד עידן אטיאס הוביל את המשרד במגוון סכסוכים כספיים גדולים, בהיקפים של כמה מיליוני ש”ח. הליכים משפטיים בכלל ואלו בפרט, דורשים תכנון קפדני ניהול אסטרטגיה משפטית מנצחת כדי להגיע להישגים. עו”ד אטיאס ‘חיי ונושם’ את התיקים שלו והוא ילווה אותך לאורך כל התהליך – בהתמודדות עם כל אתגר – תוך כדי בחינת מכלול הנסיבות וגיבוש אסטרטגיה משפטית מתוחכמת, יעילה ומנצחת.

לסיכום

משרדנו יעניק לכם מענה מקסימלי וייצוג מיטבי לכל אורך הדרך! בכל התחומים הללו ובתחומים נוספים כמו:

  • סכסוכי נדל”ן
  • סכוכים משפחתיים
  • סכסוכים בין יורשים
  • סכסוכים עסקיים
  • תביעות מסחריות
  • תביעה נגזרת, בקשה לתביעה נגזרת
  • הגשת כתב תביעה וכתב הגנה
  • ייעוץ משפטי לפני או אחרי תביעה – כדי להבין מה מצבכם המשפטי ומהם החוזקות והחולשות של המקרה שלכם.

זקוקים לעורך דין סכסוכים עסקיים שיספק לכם ביטחון ושליטה?

הירשמו כאן עכשיו לשיחת הכרות ללא עלות
לא משנה איזה שירות תיקחו. הפתרון יהיה יצירתי!
עו"ד-עידן-אטיאס
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין

משרד עורכי הדין עידן אטיאס ושות׳ בעיקר בתחום הליטיגציה (ניהול הליכים בערכאות שיפוטיות), בתחום המשפט המסחרי והעסקי בדגש על דיני חברות ודיני חוזים ובנוסף בתחום עבירות צווארון לבן. בין היתר המשרד מעניק ליווי משפטי וייעוץ לתאגידים, עסקים גדולים וקטנים, יזמים ואנשי עסקים שונים.

עידן אטיאס ושות'- עורכי דין הינו משרד בוטיק העוסק במגוון תחומי המשפט וביניהם הליטיגציה, משפט מסחרי -אזרחי, צווארון לבן וליווי עסקי.

פנו לעו"ד עידן אטיאס לשיחת ייעוץ
עסקים וחברות?
עידן אטיאס ושות' - עורכי דין, משרד לכל צרכי העסק בפן המשפטי, אנו מקפידים על השירות הטוב ביותר!
לוגו עידן אטיאס ושות' עורכי דין